قیمت قوطی پروفیل مبلی
نوشته شده توسط : آریا فلز صبا

پروفیل مبلی از جمله قوطی پروفیل هایی با سطح مقطع بسته به حساب می آید که با عنوان های «پروفیل سبک» یا «پروفیل روغنی» نیز در بازار شناخته می شود. این محصول فولادی پروفیلی توخالی است که با سطح مقطع های چهارگوش مربع و یا مستطیل، و گرد تولید می شود و  با ضخامت های 0.7 الی 1.5 میلیمتر. پروفیل‌های مبلی با روش نورد سرد و با 3 نوع فلز فرآوری می شوند که عبارتند از: ورق روغنی، ورق سیاه و در موارد بسیار کم ورق آلومینیومی. 
اما عموما این پروفیل‌ها از ورق روغنی تولید می شوند و در موارد خاص از ورق سیاه استفاده می شود. موارد خاص شامل سفارش مشتری، نوع کاربرد پروفیل مبلی، … می باشد. برای ساخت این نوع قوطی مبلی، معمولا از ورق روغنی (ورق نورد سرد) با گریدهای st12 و st14 استفاده می شود.به این صورت که تولیدکننده، ابتدا ورق‌ های فلزی را در ابعاد مدنظر بُرش می‌ دهد، سپس به سراغ خم‌کاری و سایر مراحل تولید می ‌رود. و در انتها به شاخه‌ های 6 متری برش می خورند و بس از آن به بازار عرضه می شوند.
ضخامت هر پروفیل مبلی دقیقا همان ضخامت ورق فولادی مورد استفاده در ابتدای مراحل است. اما این ابعاد همیشه یکسان نیست و می توان گفت که هر کارخانه و تولید کننده قوطی پروفیل مبلی، بر اساس نوع سفارش و نوع کاربری آن و مطابق با استاندارد خاصی تولید میکند. در نتیجه ممکن است ویژگی‌های فیزیکی همه پروفیل‌های مبلی موجود در بازار یکسان نباشد.
کاربرد قوطی پروفیل مبلی چیست؟ صنعت ساختمان‌ سازی: برای ساخت نرده و حفاظ تراس و پله‌، ساخت اسکلت های تاشو یا ثابت سایبان، … . تولید لوازم خانگی و اداری: مانند دسته تی، جاروی های بلند، نردبان، رخت‌ آویز قابل حمل، چوب لباس، ساخت اسکلت مبل‌ های اداری و خانگی، سرویس غذا خوری، وسایل سفری تاشو، سرویس خواب، برخی از بخش‌ های لوازم فرفوژه، … .
اتومبیل و دوچرخه سازی: ساخت اگزوز، بخش‌ هایی از بدنه و فرمان خودرو و دوچرخه. و همچنین ساخت لوازم جانبی آنها. در صنعت هوایی و تسلیحاتی: مانند ساخت قسمت‌ هایی از هواپیما، اسلحه، سازه‌ های دفاع هوابرد، … . تجهیزات و مبلمان شهری: مانند ساخت تابلوهای تبلیغاتی، حفاظ اطراف محوطه ها، ورودی پیاده روها، … .
source: قیمت قوطی پروفیل مبلی





:: موضوعات مرتبط: قوطی پروفیل , محصولات فولادی , ,
:: برچسب‌ها: قوطی پروفیل , آریا فلز صبا , قیمت قوطی پروفیل , قوطی مبلی , خرید پروفیل مبلی , قیمت قوطی , قیمت قوطی سبک , پروفیل مبلی , پروفیل سبک , خرید پروفیل سبک , قیمت پروفیل سبک , قوطی پروفیل مبلی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 25 / 9 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: